perjantai 18. marraskuuta 2011

50 asiaa minusta

Päätin ottaa haasteen vastaan ja vihdoinkin kirjoittaa tämän 50 asiaa minusta, jonka joskus facebookissa sain.

1. Olen kotoisin Pohjois-Savon pohjoisimmasta kunnasta
2. Asuin kotona 18-vuotiaaksi
3. Olen harrastanut jääkiekkoa
4. Harjaan hampaani 2 kertaa päivässä, joskus jopa useimminkin
5. Rakastan pientä chihuahua Nemo-koiraani
6. Olen opiskellut alaa, jolle en uskonut päätyväni näihin hommiin
7. Voisin elää juustolla
8. Rakastan liikuntaa
9. Inhoan märkää vettä, suihkua yms. mutta rakastan vesisadetta
10. En juo koskaan kaljaa, koska se on minusta pahaa
11. Olen hyvä kadottamaan tavaroita
12. Rakastan syksyä
13. Inhoan välillä kesää, varsinkin silloin kun se on
14. En jaksa rasvata joka ilta vartaloani, teen sen silloin kun huvittaa
15. Käyn iltaisin suihkussa ja kuivaan hiukseni föönillä
16. Minulla oli monta vuotta rakennekynnet, mutta kyllästyin niihin toissa vuonna
17. Aion opiskella vielä
18. Äiti, isä ja isoveljeni ovat minulle tärkeimpiä maailmassa
19. Haluaisin käydä useammin vanhempieni luona
20. Minulla on kaksi kummilasta ja haluaisin nähdä heitä useammin
21. Olen horoskoopiltani leijona 
22. Minulla on aina synttärit 24/7
23. Olen todella huono kertomaan vitsejä, tai sitten juttuni ovat muuten vain huonoja
24. Minulla on paljon hyviä ystäviä
25. Olen laiska vastaamaan puhelimeen ja vieläkin laiskempi soittamaan takaisin, eli jos on tärkeää asiaa kannattaa laittaa viesti
26. Tykkään ihmisistä
27. Olen sosiaalinen jos haluan, aina ei jaksa
28. Pienenä luulin olevani prinsessa
29. Jääkaapista löytyy aina ruokaa
30. Olen laiska käymään kaupassa, en haluaisi käydä siellä yksin
31. Inhoan odottamista
32. Olen kärsimätön
33. Olen harrastanut myös urheilukalastusta
34. Olen ollut koulussa suhteellisen hyvä
35. Haluaisin asua Helsingissä, koska siellä asuu suurin osa kavereistani
36. Haluaisin nähdä useammin lapsuudenystäviäni A:naa ja T:jaa
37. Aion matkustella elämässäni paljon
38. Olen aamu-uninen
39. En syö aamupalaa, juon aamuisin kahvia
40. Pepsi Max on lempijuomani veden lisäksi
41. Aloitan ensi viikon maanantaina uuden työn ja se jännittää
42. Tykkään musiikista
43. Pienenä pelkäsin Muumilaakson Mörköä, ja pelkään edelleen pimeää sekä kauhuelokuvia
44. Rakastan isäni sanontoja
45. Olen aloittanut tänä vuonna kierrättämisen
46. Yritän rahavarojeni mukaan ostaa luomutuotteita
47. Haluaisin isona omakotitalon
48. Rakastan lukemista
49. Olen elämässäni sairastunut vakavasti ja pohtinut elämää suurempia kysymyksiä
50. Nyt olen terve :)

Mitkä on sinun 50 asiaa sinusta?

Kuparivuorella Naantalissa 10/2011
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti