sunnuntai 18. joulukuuta 2011

It will rain.

Kuukausi täynnä muutoksia. Olen päättänyt pitkän parisuhteen, pakannut pienen omaisuuteni (vain osaksi), muuttanut veljeni luokse Vantaalle, taantunut teini-ikäiseksi, vaihtanut työpaikkaa, urheillut, viettänyt aikaa rakkaiden kanssa. Ainoa pysyvä asia elämässä on muutos.

Viimeisen kuukauden aikana olen itkenyt, nauranut, surrut, iloinnut, vihannut, rakastanut, viihtynyt, ollut väsynyt, ollut pirteä, ajatuksissani, keskittynyt. Asioilla on tapana järjestyä. Nyt keskityn käytännön asioihin ja hankin oman uuden elämän. Vaatekaapin järjestämisestä on hyvä lähteä. Eilen sain vihdoin vaatteeni järjesteltyä pieneen nurkkaan veljeni olohuoneessa ja totesin, että niistäkin vaatteista puolet joutaisi pois. Voisin aloitaa uuden elämäni vaatetkaapistani, pitää vain ne joita todella käytän. Kaverit hoi, täältä sais siis hakea muutamia vaatekappaleita omaan käyttöönsä. :)

Jokainen meistä on itse vastuussa omasta onnellisuudestaan. Elämässä täytyy tehdä muutoksia jos ei ole tyytyväinen tämän hetkiseen tai jokin asia omassa elämässä tuntuu pahalta, silloin on aika luopua. Hetki menee surressa, mutta loppujen lopuksi tajuaa, kuinka oikea ja viisas ratkaisu on ollut. Jokainen voittaa.

Itse en ollut tyytyväinen tämän vuoden alussa työpaikkaani. Kyllästyin valittamiseen ja päätin kesällä vaihtaa. Olen ollut tähän päätökseen enemmän kuin tyytyväinen. Ainainen valittaminen asiasta ei johtanut mihinkään muuhun kuin negatiivisuuteen omassa elämässäni, nyt olen onnellinen ja tyytyväinen tämän hetkiseen työhöni. 

Viimeisen viikon ajan on satanut joka päivä vettä. Rakastan vesisadetta. Uskon, että tämä on luonnon tapa kertoa minulle, että kaikki asiat järjestyvät kun vain kovasti toiveisiinsa uskoo.

Tässä vähän sneakpeakia mun uudesta työstä.


 Kuvia laitan lisää sitten kun saan tuon iPhonen toimimaan tämän läppärin kanssa. Paljon tietokoneasioitakin siis opeteltavana, mut kyllä mä pärjään! :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti